RUTA: HISTÒRIA & VI: EL COR DEL BORN

Sábado, 3 diciembre 2022

18:00h - 20:00h

Dónde

Barcelona - Jaume I, 08002 Barcelona, España ver mapa

Punto de encuentro

Información solo visible a los apuntados a la actividad

Precio

22.00€

Organizador

Maria Vallverdú

Maria Vallverdú

191 opiniones
Org. profesional

Información de la actividad

Obrim un cicle de sortides culturals, on, a més de gaudir d'una ruta històrica i cultural, podrem relaxar-nos al final de la ruta amb un bon vi (o copa de cava) i un acompanyament per picar.

La fita principal d'aquesta activitat, és, la de poder gaudir d'una ruta interessant per conèixer la història i curiositats de la zona que visitem, però, a més, poder conèixer-nos una mica més i canviar impressions davant d'una copa de vi i bona companyia. Què us sembla?

En aquesta ocasió, descobrirem "el cor del Born", passejarem pel barri de la Ribera i per últim descobrirem un lloc molt especial amb vins i caves de la terra.

Què podem dir d'aquest barri tan característic i històric de Barcelona? Us donem quatre pinzellades, durant la ruta aprofundirem més en la història i curiositats d'aquest barri tan especial.

✔ En realitat, El Born està format pels barris de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera. No va ser fins a la construcció del Mercat del Born en 1876 que la zona va començar a adoptar popularment el nom del mercat.

✔ L'antic mercat del Born és un dels símbols del barri i té una història apassionant. Es va inaugurar en 1876 i va ser un dels primers mercats de Barcelona a ser exemplar de l'arquitectura del ferro, un corrent dins del modernisme.

✔ El Mercat de Santa Caterina, el més famós del barri, és una visita imprescindible. Al costat de La Boquería, és un dels mercats més emblemàtics de Barcelona. Destaca per la seva impressionant teulada, inspirat en el trencadís de Gaudí, disseny dels arquitectes Enric Miralles i Benedetta Tagliabue.

Teniu més ganes de conèixer el cor del Born? Doncs no us perdeu aquesta ruta tan especial!

Ah!!! I PER ACABAR... Brindarem a un lloc molt especial... El "VIVINOS" on podrem degustar una copa de cava o de vi i un assortit d'olives i fuet per acompanyar, a més, la sommelier d'aquest local, la Vivian, ens farà una breu explicació del vi i el cava, perquè a més de degustar-lo aprenguem una mica més d'aquests productes locals fets a la nostra terra. Una manera increïble de posar punt final a aquesta activitat!

Així esteu preparats??? Gaudirem d'una sortida cultural i d'una copa entre amics/es, que més es pot demanar?

No t'ho perdis! Places limitades!

A on? Quan?

DATA: 03/12/2022 – HORA: 18.00 H. – LLOC: Metro Jaume I, quedarem a la sortida davant la històrica pastisseria “La Colmena”

PREU:........................... 22€

PREU VIP: …………......21€

Que inclou?

✔Ruta guiada “El cor del Born”
✔Visita guiada per Fede Aranya
✔ COPA DE CAVO O VI NEGRE O VI BLANC + ASSORTIT DE OLIVES I FUET
✔ IVA 21%
✔Assegurança RC

IMPORTANT (Places Limitades!): Per reservar plaça, cal ingressar la totalitat de l’import de la ruta.

Idioma en que se realizará la actividad:

Catalán

¿Qué hace única y especial esta actividad?

Realitzarem aquesta ruta de la má d'un llicenciat en arquitectura, en Fede, especialista en modernisme i història de Barcelona. Després gaudirem d'una copa de vi o cava i acompanyament a un lloc molt especial el "VIVINOS", un pla rodó!

¿Qué incluye el precio de la actividad?

✔Ruta guiada “El cor del Born”
✔Visita guiada per Fede Aranya
✔ COPA DE CAVO O VI NEGRE O VI BLANC + ASSORTIT DE OLIVES I FUET
✔ IVA 21%
✔Assegurança RC

Vídeo del organizador

Ésta actividad ha finalizado

¡Comparte esta actividad con tus amigos!

Comentarios

Tienes que iniciar sesión para poder escribir comentarios
Haz clic aquí para iniciar sesión
Maria Vallverdú
Maria Vallverdú 15/11/2022 11:38
Bon dia! Som la Maria i el Pedro, organitzem activitats culturals i d'oci, en aquesta ocasió, hem obert un cicle de rutes històriques i culturals per Barcelona, amb la particularitat que a cada ruta acabarem amb una copa de vi o cava amb alguna coseta per picar, per posar un punt final a l'activitat alegre i divertit, i perquè no? Per poder-nos conèixer més i gaudir de l'amistat! T'apuntes?

Apuntados a la actividad (1)

Maria Vallverdú

Maria Vallverdú

Barcelona
Siguiendo